خداحافظی انویدیا با درایورهای ۳۲ بیتی

انویدیا در نظر دارد تا پشتیبانی از درایوهای ۳۲ بیتی را پایان بخشیده و اینک به طور رسمی آن را اعمال کرده است. واقعیت آن است که بازی های امروز به بالای ۳ گیگابایت حافظه رم نیاز داشته و سیستم عامل ها نیز با گونه های ۶۴ بیتی خود در این زمینه بهتر عمل خواهند کرد.

خداحافظی انویدیا با درایورهای 32 بیتی

در بخش موارد رندرینگ نیز حتی بسیاری از شرکت ها دیگر از ارائه نسخه های ۳۲ بیتی نرم افزار و موتورهای رندر خودداری می کنند. در نتیجه نیاز به درایورهای جدید ۳۲ بیتی مسئله ای غیر حیاتی و مهم تلقی می گردد. انویدیا ضمن برداشتن نسخه های ۳۲ بیتی از درایورهای گرافیکی برای سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و سایر سیستم عامل های متن باز، اعلام کرده است که تنها به پشتیبانی های امنیتی از درایوهای ۳۲ بیتی ادامه داده و این مسئله هم تا سال ۲۰۱۹ به اتمام خواهد رسید. شایان ذکر است که معماری Kepler نیز به طور کامل از پشتیبانی های نرم افزاری-درایوری NVIDIA خارج خواهند شد.

بارگزاری مطالب بیشتر
بارگزاری توسط کاوه
Load More In تکنولوژی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

همچنین مشاهده کنید

مایکروسافت برنامه‌ی OneNote از مجموعه‌ی آفیس ۲۰۱۹ در ویندوز ۱۰ حذف میکند

مایکروسافت برنامه‌ی OneNote از مجموعه‌ی آفیس ۲۰۱۹ در ویندوز ۱۰ حذف میکند غالب کاربران ویند…